комуникиране
Как да се свържем с Neobux ?
как да се свържем при проблеми и закрита смета


време на сървъра:
nagging-menu-DEMO
Здравейте, много хора се чудят как да се свържат с Neobux. най вече когато имат проблеми с
тяхната сметка най честия проблем е след като сметката ви е била прекратена и вие искате да
се свържете с Neobux. но системата не ви го позволява ето един от вариантите изпращате
имейл до: [email protected] с вашето запитване, задължително запитването трябва да е на
английски или португалски след като сте изпратили вашето запитване ще получите автоматичен
отговор в него ще ви бъде изпратено  "ticket number"
пример: Your ticket number is [1DE-1A28TF11-083A] пазете този номер и го включвайте при всяко
ваше запитване свързано с проблем или по други причини.. след този автоматичен отговор, ще
получите отговор от администратора възможно най бързо, времето за отговор от администратор
е 72 часа. ако не получите отговор изпратете нов имейл, но не предприемайте нови действия
преди да сте получили отговор най вече ако сметката ви е била прекратена, и искате да си
откриете нова, не го правете ! друг вариант за свързване е при нормален и активен акаунт бутона
Support който се намира в дъното на сайта, или като пишете в форума на Neobux. не забравяйте
че вашето запитване трябва да е изпратено на английски или португалски, успех.

ако имате запитване  към нас които не са свързани с Neobux ни изпратете имейл
ще ви отговорим възможно най скоро !  отговаряме само на предложения, идеи, и.т.н.
извиняваме  се ако откриете правописни грешки и ви молим да бъдем информирани относно Neobux  всичко сме описали подробно и ви молим ако се интересувате от
програмата прочетете всичко необходимо без да ви мързи, и се научете за да разберете как точно работи системата, сайта плаща повече от 7г.
имейл: [email protected]